martes, 3 de noviembre de 2009

Conclusió

Per finalitzar aquest treball, és important fer una petita reflexió de tots els aspectes que s’han treballat i el desenvolupament del mateix.
En primer lloc dir que la producció del treball en un primer moment no m’ha resultat excessivament difícil ja que la informació de com es juga i de federació a nivell general ha estat senzill. El que ha estat més complicat es trobar revistes i dades antigues que es puguin utilitzar per a treure’n conclusions i treballar-les.

Pel que fa al club, la majoria de noticies, curiositats i història ja la coneixia per anècdotes que m’havien explicat però ha estat complicat trobar dades i referències més antigues.
Crec que l’handbol és un esport que encara es pot explotar més i que a nivell de la província té un pes bastant important, és important seguir treballant per què cada cop hi hagi més clubs amb un bon nivell i així aniran sortint jugadors i més entitats voldran col•laborar amb l’esport.
Pel que fa al meu club, m’ha ajudat a conèixer moltes dades i anècdotes que desconeixia i entendre el per què d’aquesta tradició que fa que pares i fills practiquin aquest esport.

No voldria acabar sense agrair a totes les persones que m’han ajudat i han col•laborat en la realització d’aquest treball ja sigui a nivell pràctic o proporcionant-me informació, dades o entrevistats. En especial, a la meva tutora per haver-me orientat i donat recursos per a la realització i estructura del treball i a la Unió Esportiva Sarrià, juntament amb els socis, amics i coneguts que han proporcionat dades, anècdotes i ajuda mentre he estat fent el treball.
Per últim, m’agradaria dir que Sarrià de Ter és un poble en que l’handbol sempre hi ha estat molt present, tot i ser una entitat privada sempre ha aconseguit mantenir-se i trobar la manera de tenir un bon nivell social i esportiu. Totes les generacions de nens/es han jugat i espero que segueixi així per què es la manera que junts, col•laborant i amb l’ajuda de tothom pugui seguir endavant el club i l’handbol en el meu poble. Unió Esportiva Sarrià: Poble, Passió, Handbol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario